درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 14:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51804صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 12 فروردین 1402 - 15:19
وزارت اقتصاد دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای
احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در این زمینه اعلام کرده است؛ بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی های به‌عمل آمده در اداره کل رصد و پایش دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت از عملکرد پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای طی سال ۱۴۰۱، وزارت امور اقتصادی و دارایی با ۴۵۰ نقد و ۷۳ درصد پاسخگویی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر انتخاب شده است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا) || بر اساس ارزیابی دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان دستگاه برتر در حوزه پاسخگویی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای انتخاب شد.
 
 به گزارش طرفداران بیمه دانا، احسان صالحی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در این زمینه اعلام کرده است؛ بر اساس بررسی‌ها و ارزیابی های به‌عمل آمده در اداره کل رصد و پایش دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت از عملکرد پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی به انتقادات و شبهات رسانه‌ای طی سال ۱۴۰۱، وزارت امور اقتصادی و دارایی با ۴۵۰ نقد و ۷۳ درصد پاسخگویی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر انتخاب شده است.
 
 وی در ادامه تاکید کرده است، امید است با تقویت این رویه در سال جدید بتوانیم نسبت به اقناع افکار عمومی، رفع ابهامات و شبهات گام‌های موثری برداریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد